Winkelmandje .innerHTML = '(' + (0) pcs

    Retouren & claims

    Retouren

    U kunt uw bestelling of delen van uw bestelling 30 dagen na ontvangst retourneren. Als u dit moet verlengen, neem dan zo spoedig mogelijk per e-mail of telefoon contact met ons op. 

    Zodra wij de geretourneerde artikelen hebben ontvangen en geaccepteerd maken wij het aankoopbedrag over. Houd er rekening mee dat de terugbetaling wordt gecrediteerd op de creditcard die oorspronkelijk is gebruikt bij de bestelling, verminderd met eventuele belastingen en invoerrechten.

    Je dient zelf voor je retourzending te betalen. Deze kosten worden niet gedekt door Konges Sløjd. Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending. Wij raden aan dat je het verzendbewijs en de Track & Trace-code voorzichtig bewaart. Zo heb je bewijs als je retourzending kwijtraakt.

    Vermeld het bestelnummer en het e-mailadres waarmee je de bestelling hebt geplaatst. Houd er rekening mee dat de kosten van retourzendingen via Konges Sløjd 10 EUR bedragen en in mindering worden gebracht op je terugbetaling.

    Retour aanmelden 


    Je kunt geen artikelen omruilen bij Konges Sløjd. Om een artikel om te ruilen voor een met een andere kleur, maat of stijl, retourneer je het artikel en plaats je een nieuwe bestelling in onze webshop.
    Je kunt geen artikelen omruilen bij Konges Sløjd. Om een artikel om te ruilen voor een met een andere kleur, maat of stijl, retourneer je het artikel en plaats je een nieuwe bestelling in onze webshop.

    Claims

    Oef. We controleren het artikel altijd voordat we het verzenden. Helaas kan er iets onverwachts gebeuren, of kan het artikel een fabricagefout hebben.

    Indien u een klacht heeft over een artikel, dient u zo snel mogelijk een klacht in te dienen hier: https://app.claimlane.com/c/kongessl%c3%b8joed-nl

    Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen, gewoonlijk binnen 1-2 werkdagen nadat wij uw klacht via de bovenstaande link hebben ontvangen.

    Are you in the right place?

    ×