Retouren & Claims
Retouren
U kunt uw bestelling of delen van uw bestelling 30 dagen na ontvangst retourneren. Als u dit moet verlengen, neem dan zo spoedig mogelijk per e-mail of telefoon contact met ons op.
Zodra wij de geretourneerde artikelen hebben ontvangen en geaccepteerd maken wij het aankoopbedrag over. Houd er rekening mee dat de terugbetaling wordt gecrediteerd op de creditcard die oorspronkelijk is gebruikt bij de bestelling, verminderd met eventuele belastingen en invoerrechten.
Je dient zelf voor je retourzending te betalen. Deze kosten worden niet gedekt door Konges Sløjd. Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending. Wij raden aan dat je het verzendbewijs en de Track & Trace-code voorzichtig bewaart. Zo heb je bewijs als je retourzending kwijtraakt.
Wil je een artikel retourneren?
Je kunt geen artikelen omruilen bij Konges Sløjd. Om een artikel om te ruilen voor een met een andere kleur, maat of stijl, retourneer je het artikel en plaats je een nieuwe bestelling in onze webshop.
Claims
Oef. We controleren het artikel altijd voordat we het verzenden. Helaas kan er iets onverwachts gebeuren, of kan het artikel een fabricagefout hebben.
Indien u een klacht heeft over een artikel, dient u zo snel mogelijk een klacht in te dienen hier: Claimlane
Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen, gewoonlijk binnen 1-2 werkdagen nadat wij uw klacht via de bovenstaande link hebben ontvangen.